Aby ułatwić Państwu korzystanie z naszych usług przygotowaliśmy listę najczęściej zadawanych pytań. Mogą Państwo skorzystać z szybkiej wyszukiwarki poprzez wpisanie słowa kluczowego, jak również kliknąć odpowiednią kategorię z listy poniżej, aby ujrzeć wszelkie zagadnienia z nią związane.
W przypadku nieznalezienia satysfakcjonującej odpowiedzi zapraszamy do kontaktu poprzez szybki czat lub formularz w zakładce „Kontakt”.
- 1. Rezerwacje
-
1.1. Zarezerwowałem/am miejsce w imprezie turystycznej poprzez stronę
internetową. Co dalej?Należy oczekiwać odpowiedzi zwrotnej na adres email podany przy składaniu rezerwacji z jej potwierdzeniem. Pragniemy zwrócić uwagę, że samo wysłanie wypełnionego formularza rezerwacji niczego nie gwarantuje, póki rezerwacja nie zostanie potwierdzona. Wynika to z dynamicznie zmieniającej się ilości wolnych miejsc, o których informacja na stronie mogła nie zostać odpowiednio wcześnie zaktualizowana.
-
1.2. W jaki sposób mogę dokonać rezerwacji?
Rezerwacja możliwa jest na trzy sposoby:
- za pomocą systemu rezerwacji na naszej stronie internetowej po wyborze interesującej nas oferty oraz terminu, następnie zatwierdzenie zamówienia (na tym etapie możliwe jest wprowadzenie kodu rabatowego). Na końcu czeka cię wypełnienie formularza, do którego zostaniesz przekierowany;
- zgłoszenie chęci zgłoszenia uczestnictwa w wybranym wyjeździe drogą telefoniczną;
- poprzez osobistą wizytę w naszym biurze ulokowanym w Opolu, gdzie w ciągu chwili załatwimy z Tobą wszelkie formalności 😉
-
1.3. Jakie dane są potrzebne do założenia rezerwacji?
Dane potrzebne do zawarcia umowy: imię i nazwisko, adres zamieszkania, data urodzenia oraz numer kontaktowy.
-
- 2. Płatności
-
2.1. W jaki sposób mogę dokonać płatności za rezerwację?
Dostępne są następujące formy płatności:
- osobiście, odwiedzając nasze biuro mieszczące się w Opolu przy ul. Ozimskiej 38/2 (naprzeciwko galerii „Opolanin”). Respektujemy zarówno płatności gotówką, jak i kartą płatniczą;
- wykonując transakcję internetową z poziomu formularza rezerwacji (lub za pośrednictwem linku wysyłanego przez nas na podany przy składaniu rezerwacji adres e-mail) poprzez wybranie odpowiedniej dla siebie metody płatności (płatność kartą Visa/Mastercard, szybki przelew – poprzez przekierowanie na internetowe konto bankowe lub Blik)??????
- wykonując przelew ręcznie na stronie swojego banku, w tytule przelewu podając nazwę
oraz termin imprezy turystycznej (np. „Ziemia Święta 20.05-27.05.2020”) oraz wprowadzając informacje (nr konta bankowego, nazwę odbiorcy) znajdujące się w zakładce „O nas > Kontakt” (kliknij aby przejść do strony)
-
2.2. Ile wynosi zaliczka za rezerwację?
Po podpisaniu umowy należy wpłacić zaliczkę w wysokości 30% wartości
wyjazdu. Reszta kwoty musi być uregulowana najpóźniej miesiąc przed wyjazdem. -
2.3. Czy mogę dokonywać wpłat w ratach?
Tak, dajemy możliwość rozłożenia płatności na raty. Najważniejsze, aby pierwsza rata stanowiła 30% wartości imprezy, a ostatnia rata wpłaty stanowiła dopłatę do całości i nie przekraczała terminu 31 dni przed rozpoczęciem imprezy turystycznej.
-
- 3. Zmiana danych, odstąpienie od umowy i zwroty
-
3.1. Czy mogę zmienić dane uczestnika przed wyjazdem?
Zmiana danych uczestnika jest jak najbardziej możliwa. Należy się jednak liczyć z kosztami związane ze zmianą danych. W przypadku imprezy autokarowej jest to kwota 250zł/os. – stała opłata za zmianę (według OWU). Natomiast w imprezach lotniczych należy liczyć się z kosztami związanymi ze zmianą imienia oraz nazwiska na samym bilecie. Opłaty te są nakładane przez linie lotnicze. Osoba, która dokonuje zmiany jest zobowiązania do pokrycia kwoty jaka została przedstawiona przez przewoźnika.
-
3.2. Do kiedy należy zgłosić zmianę uczestnika i podać jego dane?
Dane nowego uczestnika należy zgłosić zaraz po podjęciu decyzji o zmianie, najpóźniej 7 dni przed wyjazdem. Należy podać imię i nazwisko nowego uczestnika, adres zamieszkania, datę urodzenia oraz numer kontaktowy.
-
3.3. Kiedy mogę zrezygnować z wyjazdu?
Decyzję o rezygnacji można zgłosić do biura w każdym terminie poprzedzającym termin wyjazdu. Rezygnację należy zgłosić w formie pisemnej podając: imię i nazwisko, adres zamieszkania, numer kontaktowy, jakiej imprezy dotyczy rezygnacja, termin wyjazdu, powód rezygnacji oraz numer konta, na jaki ma zostać wykonany ewentualny zwrot. Pismo powinno zawierać ręczny podpis osoby rezygnującej z wyjazdu. Rezygnacja może zostać dostarczona w formie listownej, e-mailowej oraz osobiście w siedzibie biura.
-
3.4. Jakie koszta poniosę w związku z rezygnacją?
Koszta związane z rezygnacją są uwarunkowane rodzajem imprezy oraz ilością dni poprzedzających termin imprezy. Szczegóły są zawarte w OWU dostępnych w zakładce „Strefa Klienta -> Dokumenty”
-
- 4. Oferty indywidualne
-
4.1. Zarezerwowałem/am miejsce w imprezie turystycznej poprzez stronę internetową. Co dalej?
Należy oczekiwać odpowiedzi zwrotnej na adres email podany przy składaniu rezerwacji z jej potwierdzeniem. Pragniemy zwrócić uwagę, że samo wysłanie wypełnionego formularza rezerwacji niczego nie gwarantuje, póki rezerwacja nie zostanie potwierdzona. Wynika to z dynamicznie zmieniającej się ilości wolnych miejsc, o których informacja na stronie mogła nie zostać odpowiednio wcześnie zaktualizowana.
-
4.2. W jaki sposób mogę dokonać rezerwacji?
Rezerwacja możliwa jest na trzy sposoby:
- za pomocą systemu rezerwacji na naszej stronie internetowej po wyborze interesującej nas oferty oraz terminu, następnie zatwierdzenie zamówienia (na tym etapie możliwe jest wprowadzenie kodu rabatowego). Na końcu czeka cię wypełnienie formularza, do którego zostaniesz przekierowany;
- zgłoszenie chęci zgłoszenia uczestnictwa w wybranym wyjeździe drogą telefoniczną;
- poprzez osobistą wizytę w naszym biurze ulokowanym w Opolu, gdzie w ciągu chwili załatwimy z Tobą wszelkie formalności 😉
-
4.3. Jakie dane są potrzebne do założenia rezerwacji?
Dane potrzebne do zawarcia umowy: imię i nazwisko, adres zamieszkania, data urodzenia oraz numer kontaktowy.
-
- 5. Polityka prywatności i przetwarzanie danych osobowych
-
5.1. Zarezerwowałem/am miejsce w imprezie turystycznej poprzez stronę internetową. Co dalej?
Należy oczekiwać odpowiedzi zwrotnej na adres email podany przy składaniu rezerwacji z jej potwierdzeniem. Pragniemy zwrócić uwagę, że samo wysłanie wypełnionego formularza rezerwacji niczego nie gwarantuje, póki rezerwacja nie zostanie potwierdzona. Wynika to z dynamicznie zmieniającej się ilości wolnych miejsc, o których informacja na stronie mogła nie zostać odpowiednio wcześnie zaktualizowana.
-
5.2. W jaki sposób mogę dokonać rezerwacji?
Rezerwacja możliwa jest na trzy sposoby:
- za pomocą systemu rezerwacji na naszej stronie internetowej po wyborze interesującej nas oferty oraz terminu, następnie zatwierdzenie zamówienia (na tym etapie możliwe jest wprowadzenie kodu rabatowego). Na końcu czeka cię wypełnienie formularza, do którego zostaniesz przekierowany;
- zgłoszenie chęci zgłoszenia uczestnictwa w wybranym wyjeździe drogą telefoniczną;
- poprzez osobistą wizytę w naszym biurze ulokowanym w Opolu, gdzie w ciągu chwili załatwimy z Tobą wszelkie formalności 😉
-
5.3. Jakie dane są potrzebne do założenia rezerwacji?
Dane potrzebne do zawarcia umowy: imię i nazwisko, adres zamieszkania, data urodzenia oraz numer kontaktowy.
-
Nie udało Ci się znaleźć satysfakcjonującej odpowiedzi? Napisz do nas!