1. Zarezerwowałem/am miejsce w imprezie turystycznej poprzez stronę internetową. Co dalej?

Należy oczekiwać odpowiedzi zwrotnej na adres email podany przy składaniu rezerwacji z jej potwierdzeniem. Pragniemy zwrócić uwagę, że samo wysłanie wypełnionego formularza rezerwacji niczego nie gwarantuje, póki rezerwacja nie zostanie potwierdzona. Wynika to z dynamicznie zmieniającej się ilości wolnych miejsc, o których informacja na stronie mogła nie zostać odpowiednio wcześnie zaktualizowana.

2. W jaki sposób mogę dokonać rezerwacji?

Rezerwacja możliwa jest na trzy sposoby:

  • za pomocą systemu rezerwacji na naszej stronie internetowej po wyborze interesującej nas oferty oraz terminu, następnie zatwierdzenie zamówienia (na tym etapie możliwe jest wprowadzenie kodu rabatowego). Na końcu czeka cię wypełnienie formularza, do którego zostaniesz przekierowany;
  • zgłoszenie chęci zgłoszenia uczestnictwa w wybranym wyjeździe drogą telefoniczną;
  • poprzez osobistą wizytę w naszym biurze ulokowanym w Opolu, gdzie w ciągu chwili załatwimy z Tobą wszelkie formalności 😉

3. Jakie dane są potrzebne do założenia rezerwacji?

Dane potrzebne do zawarcia umowy: imię i nazwisko, adres zamieszkania, data urodzenia oraz numer kontaktowy.